sâmbătă, 14 mai 2011

Amelie`s Life - III - Intorsatura

               Timpul a tot trecut,au venit examenele,aproape ca mai sunt 3 saptamani si se sfarseste scoala ! Si de la acea intalnire...Nu l`am mai vazut pe Adrian ! Ciudat...Oare a renuntat la cursuri ? Ma tot intrebam ce s`a intamplat  cu el.Nici John nu mai stia nimic de el.
              
               Si daca tot a trecut timpul..Mi`am facut un prieten cu care am stat ceva timp..Liss'si cu mine il cunosteam din generala.Credeam ca e cel mai tare tip.Dar...Aparentele inseala ! M`am despartit de el si totusi..A continuat sa iasa cu Liss'pe afara,gen "prieteni".Cel putin Liss'il considera un prieten foarte apropiat,o ajuta in probleme cu baietii,ii dadea sfaturi..
              
               Numai ca lucrurile au luat o intorsatura ciudata !
          


          FOSTUL MEU S`A INDRAGOSTIT DE CEA MAI BUNA PRIETENA A MEA !






             Mda...Oare ce avea sa se intample?In niciun caz Liss' nu i`ar fi dat o sansa,o prietena adevarata nu se "combina"cu fostul celei mai bune prietene a ei.
             Eu insa am tinut tot in mine,nu aratam ca ma simteam ca cea mai tradata persoana dupa lumea asta.De fapt,ce mai conta ? Face parte din trecut,iar Liss'e libera sa faca orice numai pentru a fi fericita ! Am tot incercat sa`i explic acest lucru,dar refuza sa ma asculte.


            Zilele au trecut...Vacanta de vara era tot mai aproape.La 19:20 am iesit de la liceu impreuna cu Katherine.Numai ca nu am luat`o cu tramvaiul pana acasa,ci am mers pe jos,iar aproape de un parculet,l`am vazut pe Adrian.Cand m`am uitat la el prima data...Mi se parea cunoscut,nu`l percepeam ca pe o cunostiinta,iar a doua oara..Mi`am amintit ! Misteriosul Adrian !








            Am tot strigat dupa el,insa fara raspuns.Kath credea ca probabil doar mi s`a parut sau tipul chiar nu vroia sa mai interactioneze cu cineva din liceu.Ce era de facut?Habar n`aveam !


           In ciuda parerilor negative ale Katherinei,am fugit dupa el.L`am prins de brat.




        - Omule ! Ce e cu tine?John e ingrijorat,tu nu bagi in seama pe nimeni,nu mai vi la liceu.Ce s`a intamplat?
        - Nu te intereseaza pe tine,mai bine ai pleca,in curand se insereaza.
        - Chiar nu ma intereseaza ca se  va insera,tu ma interesezi,vreau sa stiu ce e cu tine !
        - E periculos pentru o fata ca tine in zona asta la apusul soarelui.Pleaca !
        - Nu ma misc de aici pana nu`mi spui ce e cu tine.
        - N`ai decat,eu am plecat.
        - Crezi ca o sa scapi asa usor  de mine?CREZI PROST,BAIETE !
        - Iti arde de glume?
        - Chiar nu.
        - O sa te certi cu ai tai...Pleaca...
        - Nu ma intereseaza ! Poate sa ma certe si Papa ! Vreau sa stiu ce`i cu tine.
        - Nu`i nimic ! PLEACA !




          Vocea lui a sunat atat de autoritara incat m`au trecut fiori pe sira spinarii.Am ramas incremenita si il priveam cum pleca.




















                                                             VA CONTINUA


                                              Iertati`mi perioada de inactivitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu