marți, 22 martie 2011

Amelie`s Life - II - Plimbarea

                   Ei bine,dar nu aflam daca nu incercam,nu ?
              Asa ca am mers a doua zi cu ei la film.Ne-am intalnit in fata mall-ului si ne-am cumparat popcorn si toate cele pentru 2 ore de film.Selene s-a asezat langa John intr-o parte mai intunecata a cinematografului,iar eu cu Adrian am decis ca mai bine ii lasam singuri.
            






                 Zis si facut,noi ne-am asezat cam pe la mijlocul randului si am vizionat linistiti filmul.M`am intristat cand filmul a ajuns la partea in care Sonja(o vampiroaica care era indragostita de un lycan,pe intelesul tuturor,varcolac,si in pantecele ei avea copilul lor) a fost condamnata de propriul sau tata la moarte.Iar Lucian (lycanul) a urmarit scena ingrozitoare si a fost bicuit.Dar mi-am revenit curand,nu stiu de ce,langa Adrian ma simteam atat de bine.
          




                Filmul s-a terminat si am iesit afara din sala de cinematograf si am mers la o pizzerie.Hm,Selene si John se tineau de mana. O da ! Din chestia asta chiar iesise ceva bun.


             - Hey voi,porumbeilor,cum a fost filmul? - i-am intrebat nerabdatoare -
             - Hmm,delicios,putem spune.
             - Sel,taci.
             - Hai John,ea stia de planurile mele.
             - Pai ok.Adrian,hai cu mine sa comandam.


             
         Am ramas singura cu Selene pret de 10 minute in care am tot vorbit pe nerasuflate. Am vrut sa aflu toate detaliile picante din ceea ce s-a intamplat cat au fost ei singuri.
           






             - Dar..Tu cu Adrian ?
             - Ce ?

             - N-a iesit nimic ?
             - Ce sa iasa?Esti nebuna?De abia ne cunoastem !
             - Eh,hai,parca nu s-ar vede de la 1 km ca esti atrasa de el.

             - Ia nu-ti mai da tu atata cu parerea,n-ai niciun drept.
             - Ba da,chiar am.
             - Mda,bine. Shhh ! Acum taci,ca se intorc.




                                    Au venit cu 2 pizza mari si sucuri.


             - O da ! - zise Sel - 
             - Bun,deci hai sa mancam ! - adauga John - 
             - Sunteti niste fomisti ! 
             - Niste fomisti mari. - mi-a tinut isonul Adrian - 
             


                                 Am inceput toti sa mancam si sa ne bem sucurile.






             - Hey,acum unde mergem ? - a intrebat Sel - 
             - Ah...Acasa ? - i-am raspuns -
             - Hai in parc ! - adauga John -
             - Nu credeti ca ne-am lalait destul ? 
             - Da'cine a zis ca trebuie sa veniti si voi - s-a repezit Sel -
             - Ah,am priceput,va lasam singuri,indragostitilor.


                               Au plecat si am ramas singura cu Adrian.



             - Bun,deci ce facem ? - l-am intrebat - 
             - Nu stiu..Spune tu o idee.
             - Nu-mi vine nici una in minte..I-am promis varului meu ca o sa trec mai tarziu pe la el.Esti dispus sa ma insotesti ?
             - De ce nu...
             - Esti cam tacut.
             - Mda.
             - Ok,presupun ca nu vrei sa vorbesti despre asta.
             - Sincer nu.
             - Ok.




                            Ne-am continuat drumul,insa fara niciun sunet.Am ajuns la cabinetul varului meu si am stat cam o ora,timp in care Adrian se juca cu un catel Border Terrier.Ne-am luat ramas bun de la varul meu si am plecat.




            - Ei,si acum? - intreba el -
            - Eu una...Ma duc acasa,seara am program cu familia.
            - Ok..Te superi daca nu te conduc?
            - Nu,n-am de ce sa ma supar.Vorbim la scoala.Pa-pa !
            - Ciao.




                          Tot drumul catre casa am stat cu gandul la el,nu stiu de ce,dar simteam ca-i ceva in neregula cu el.Si vroiam sa aflu ce ! 


























                                              VA CONTINUA
             

3 comentarii: