luni, 21 martie 2011

Amelie`s Life - I - Amicul nou

                  E ultima zi de scoala din aceasta saptamana,in sfarsit! N-o sa-i mai vad moaca tembelului de logica,dar imi vor lipsi Arina,Katherine,Silver si Selene.
                 Dar,partea buna e ca o sa-mi petrec mai mult timp cu Liss'.
                - Amelie ! -striga Katherine-
                - Da ! Mai incet ca iar ne cearta Kirova.
                - Du-te si suna.
                - Dar mai sunt 2 minute.
                - Si chiar vrei sa ii chinui pe aia?Au aritmetica cu nebunul ala.
                - Ok,ok.

                Am sunat si elevii siroiau pe holuri..
               
                - Bauuuuuu ! -Selene..cu glumele ei-
                - La naiba,Sel ! Nu ma mai speria in halul asta.
                - Eh,tu saracuta.Hai vino,e John acolo.
                - Tot asa rusine iti e de el ? Discutati si voi in particular.
                - Nu pot sa-mi stapanesc vorbirea in preajma lui.In plus,vrea sa cunosti pe cineva. 
                - Alt baiat?Nu,mersi,nu mai vreau.
                - Haaai ! Te rog,pentru mine . 
                - Bine,dar numai de data asta.
                - Bla,bla.
                - Fa-ma si nu mai merg nicaieri.
                - Gata,scuze.
                - Sunt curioasa sa vad ce specimen imi mai prezinti de data asta.
                - E genul care iti place tie.Uite-i acolo ! E tipul ala de langa John.
             
            Hm,wow,ma mir ca Sel a ales un tip ok.
               
                - Buna,baieti ! - s-a repezit Selene -
                - Buna Sel ! Si Amelie. - la fel si John -
                - Uhm,buna.
             Baiatul celalalt se uita numai in pamant.
                - Ah,ar trebui sa-mi fie rusine! Amelie,el este Adrian,colegul meu.Adrian,ea este Amelie,prietena si colega Selenei.
                - Incantat.
                - De asemenea.
            




               Iar atunci a ridicat privirea din pamant si si-a fixat-o asupra mea pentru 10 secunde,dupa care i-a zis lui John ca trebuie sa plece.John a pupat-o pe Sel cat mai aproape de gura si mie mi-a facut cu mana.
               




                - Ei,deci ce parere ai  despre Adrian ?
                - Nici macar nu l-am vazut bine.
                - Maine o sa-l vezi mai bine.
                - Dar maine e sambata.Cum naiba sa-l vad?
                - Ah,am uitat,maine mergem cu ei la film. 
                - Ce,ma ?! Nici macar nu mi-am dar acordul! Ma rog,ce film ?
                - Underworld prima parte,e mai romantic asa intr-un fel,adica,ma rog,o sa vezi tu.O sa fie ocazia perfecta pentru a face urmatorul pas,adica sa ma cuplez cu John.

                - O da ! De unde atata tupeu ?
                - Nu stiu .. Poate iese ceva si intre tine si Adrian.
                - Nici nu-l cunosc ! NU ! In niciun caz.
                - Asa zici acum..
                - Mai taci !
                - Nu vreau.
                - A da ? Cu un bobarnac se rezolva totul !


           Iar atunci am inceput sa ne "batem",dar gandul mi-a ramas la Adrian..Era ceva ciudat la el si nu`mi dadeam seama ce.Oare aveam sa aflu ?






                                               


                                                            VA CONTINUA 

2 comentarii:

  1. hha prima care comenteaza:P
    deci imi place:X sii o sa-mi continui si eu blogu cu ocazia asta:))
    keep going!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci Katherine :X ..iubesc numele :X ..o sa afle ce`i cu ala...

    RăspundețiȘtergere