duminică, 13 martie 2011

XII - Vizita

                 Eram,in sfarsit,fericita ca am scapat de Karl pentru totdeauna.Dar ce trebuia facut in legatura cu Aleksei ? Stiam ca`l puteam aduce la viata,dar nu si cum.
              




          Ce puteam face ? Nu stiam daca ar trebui sau nu sa`mi urmez instinctul,de fapt,nici instinctul meu nu era sigur. Cumva...Trebuia sa gasesc o cale.. Asa ca am ales sa meditez,sa stau singura..




         Doar cu gandurile mele,sa nu fiu deranjata de nimeni..Si linistea imi aduce idei bune.Asa ca mi`am pus in aplicare planul.Dar,mai intai,trebuia sa`l vad pe Nikolas,trebuia sa stiu ca e bine,nu puteam sta degeaba.Asa ca am mers la infirmerie.
           




             - O,surioara ! Sau ai trebui sa iti spun Regina?
             - Si acum te tii de glume?
             - Hei,viata e frumoasa si nu merita plansa.
             - Totusi,era viata parintilor nostri,creatorilor nostri.
             - Surioara,stii ca ei n`ar fi vrut ca noi sa stam si sa ii plangem.Trebuie sa ne continuam vietile..Oricum ar fi ele...Cu sau fara..Cineva..Ne avem unul pe celalalt..Si ne vom purta de grija...
             - Ai dreptate.Oh,frate,oricat de tampit ai fi tu,tot te iubesc ! - iar atunci l`am imbratisat -
             - Cine esti si ce`ai facut cu sora mea ?
             - Zi mersi ca sunt asa o data la nu stiu cat timp ! Strici momentul..
             - Ok,ok. - si m`a pupat pe frunte - 
             - Hei,eu plec...In Snezhinsk.Vii si tu ?
             - Da.Vrei sa o vizitam pe matusa Katya ?
             - Da,ne`ar fi mai bine daca am sta acolo pentru o vreme.In felul asta o sa afle si de moartea parintilor.
             - Ok.Fa`ti bagajele si hai..
              





         Zis si facut,am plecat inspre regiunea Celiabinsk din Rusia.
         Zborul a durat 3 ore...Si abia ca ne`am amintit cum arata casa matusii Katya.Dar,in final,am gasit`o.
         Am batut la usa,dar nu ne`a raspuns nimeni,asa ca am intrat in casa cu gandul ca matusa e plecata sau s`a intamplat ceva.


         Ne`am lasat lucrurile in sufragerie si am inceput  sa scotocim toata casa dupa prezenta matusii.Dar nici urma.


        Am mers in vecini si am intrebat de ea,dar nimeni nu stia absolut nimic.De fapt spuneau ca nu stiu,dar pe fetele lor era inscriptionat altceva.
        Aveam o presimtire urata,deci inca aveam dusmani prin randul varcolacilor.Sau oare...Se temea matusa Katya de mine si de puterile mele? Asta sa fie oare motivul pentru care a plecat?Nuu...Imposibil.
        Matusa nu m`ar lasa asa...Era un loc unde n`am cautat : subsolul !

       Acolo trebuia sa fie...


          - Nikolas ! 
          - Da ?
          - Haide,sa verificam la subsol.

          - Crezi ca e acolo ?
          - Oarecum.

          - Ok. 








       Am deschis usa subsolului si s`a simtit o mreasma imputita.Oare ce aveam sa gasim acolo jos?


       Scarile tot scartaiau si am vazut niste sobolani urati ! Clar ! Matusa n`a mai dat pe aici de ceva timp.Vroiam sa ii zic lui Nikolas sa ne intoarcem,dar...Am simtit ca matusa era acolo...M`am uitat imprejur..Si i`am vazut rochia pe jos...Si in rochie sau sub rochie..Era un schelet !




       DOAMNE ! Evident nenorocitul ala de Batran a omorat`o pe Katya dinainte sa vina sa ne atace cu neamul lui de blanosi la conac.Ah,nemernicul !



          - Surioara,hai sa  ii luam lesul,de fapt,ce a mai ramas din el,si sa`l ingropam asa cum se cuvine. 
          - Da..Ai dreptate..


         In urmatoarele 10 minute noi eram afara si terminasem de sapat groapa.Eu vopseam o cruce din lemn..Si Nikolas a luat un cosciug...Am asezat`o frumos si am lasat cosciugul usor in groapa.L`am acoperit cu pamant si am tinut un moment de reculegere dupa care am plecat.




      Degeaba venisem acolo...A fost o vizita foarte neplacuta..Dar nu stiam unde sa ma mai duc...Sa`mi insir gandurile..Sa mi le pun in ordine...






     Of ! Imi trebuia mie o dragoste imposibila alaturi de un varcolac ! Nimic din toate astea nu s`ar fi intamplat daca as fi ascultat`o pe mama..




                                                






                                              [...]

5 comentarii:

  1. vampiri isi au cultul morti??si alta intrebare idioata..vampiri parca faceau urat la cruci...sti cat ne-am certat pe subiectu asta..ea de ce d'zeu vopseste o CRUCE. O_o

    aleksei

    RăspundețiȘtergere
  2. fiindca ea nu e sensibila la fazele astea,desteptu`pamantului,stii ca`i diferita,n`o afecteaza nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. vopsea o cruce:))) dc vopsea o cruce?:)) si ce culoare o facea?:>

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca asa vroia ea..o facea alba ;d

    RăspundețiȘtergere