duminică, 6 martie 2011

XI - Surpriza

       Wow,deci Karl inca traia..Adica nu traia,dar de fapt,traia ! Ce trebuia sa fac ? Evident ! Trebuia sa citesc cartea aia...Cu toate legendele,sa stiu ce`i de facut..


                 - Angela !
                 - Da.
                 - Ce s`a intamplat acolo ? Kimy e ingrozita !
                 - Nimic,Aleksei,lasa`ma in pace !
                 - Ce ai patit,iubito ?
                 - Lasa`ma in pace ! Ce nu intelegi ?!
                 - Totul.

                 - Cu un pumn te rezolv !
                 - Pe bune ?
                 - Nu`ti sta bine sa fii sarcastic,latura asta nu se aplica la toti,adica la fraieri.
                 - Nu te inteleg deloc,te las in pace,nu vreau sa ne certam acum.
                 - In sfarsit !




              Am plecat spre biblioteca si mi`a aparut Karl in fata.




              - Ange ! Ma bucur sa te revad.
              - Musca`ma de cur !
              - Daca as putea,as face asta,dar date fiind imprejurarile...
              - Sau lasa ! Imaginatia imi joaca feste,nu e real. NU ESTI REAL !
              - Sunt cat se poate de real daca putem spune asa.

              - Hai pa !
              - Nu poti scapa de mine....
              - O sa vezi tu,jigodie !
              - De abia astept,papusico.

              - Mori !
              - Deja sunt mort.
              - In curand o sa mori de`a binelea !
              - Cum spui tu. - iar atunci a disparut,dar in urma lui a ramas o aura fantomatica,infiorator ! -




              Mi`am continuat drumul si am ajuns la destinatie. Am tot cautat cartea,o tineau bine ascunsa...Am ajuns la capitolul REGINA VAMPIRILOR si am gasit un fragment cu primul Consort nedorit.Tot in mayasa era,dar am reusit sa`l descifrez,nu stiu cum,dar am putut !


          " Nedoritul Reginei,dupa moarte,se transforma in fantoma.In acea stare o sa`l ucida pe actualul Consort fara ca Regina sa simta ceva in adancul ei.Regina trebuia sa gaseasca o cale de a se sinucida pentru a scapa pentru totdeauna de Nedorit.Insa va reinvia,pentru ca nu poate fii ucisa de catre ea pentru mult timp deoarece altcineva n`are puterea de a face acest lucru."
       
          Ceee ma ?! Trebuie sa ma sinucid acum ? Dar cum ? Nu stiu cum.Cum zicea Pyotr...O sa gasesc calea,e in interiorul meu...
          Dintotdeauna partea mea sensibila e spatele,deci...Ar trebui sa`mi infig un cutit in coloana ? In fine...Trebuia sa gasesc o metoda eficienta.Cat mai repede.






              - Angela ! Angela ! Regina !
              - Da,Kimy,ce s`a intamplat?Ce`i cu tine?
              - Consortul...Consortul dvs...ALEKSEI ! L`a atacat..Ciudatenia aia..Care seamana cu Karl...

              - Cum ??? Unde sunt ?! Zi`mi acum !
              - Sunt in incaperea unde poate patrunde soarele..Camera dvs.

              - Ceee? Vino repede cu mine!
              - Bineinteles.





             Am ajuns in camera mea,ei doi erau acolo,Karl era aproape invizibil,iar 
Aleksei...O,Doamne ! Era in lumina soarelui ! Si ardea ! 


              - Nuuuuu ! Ce ii faci,nenorocitule ?!
              - Nu vezi?
            

            M`am repezit spre Aleksei sa`l iau de acolo,dar deja era prea tarziu..


              - De ce ai facut asta,nenorocitule?
              - Ca sa iau o forma umana.Cu el in viata,nu puteam face asta.

              - O sa regreti.
              - O,ba bine ca nu ! Acum o sa`mi ocup locul.
              - N`ai sa vezi,cretinule.Kimy,condu`ma in locul unde sunt cutitele sau sabiile din argint.
              - De ce? Nu`l armele acelea nu`l pot ucide !
              - Nu pe el...
              - Ce vreti sa spuneti ?
              - Faci ce ti`am cerut sau ma descurc singura ?
              - Veniti dupa mine.
              - Angela,ce ai de gand sa faci?
              - Sa scap de tine.

              - Dar n`ai cum.
              - Inseamna ca nu stii tot din Legenda.
              - Cum zici tu,n`o sa`mi poti face absolut nimic.
              - Mai vedem noi.




              Dupa 2 minute am ajuns la depozitul de sabii din argint.



              - Multumesc,Kimy. Esti libera acum.
              - Dar ce vreti sa faceti?
              - Vei vedea.Pleaca acum ! Stai cu ochii pe Karl si`mi dai de stire daca se intampla ceva.Iar daca ma vei vedea fara suflare,sa nu te speri.

              - Adica ?? 
              - Tu doar fa`ti treaba,copila.
              - Am inteles,Maiestate.




           
                 Am luat sabia cea mai stralucitoare care parea foarte buna pentru ceea ce vroiam sa fac... Am meditat...Ceva timp..Si m`am gandit mult mai bine..
                 O sa`mi infig sabia in spate astfel incat sa ajunga la inima.Era cel mai sigur mod.Spre deosebire de restul vampirilor,eu aveam umanitate..




                A venit momentul mult asteptat,mi`am luat inima in dinti si am infipt sabia.La inceput n`am simtit cine stie ce..Dar cand am infipt`o mai adanc..Totul a devenit negru.Si asftel am murit..Doar pentru 5 ore.


             In acest timp,Kimy a venit la mine,sigur sa`mi spuna ca nenorocitul ala a fost ras de pe planeta prin cine stie ce farmec necunoscut.
             N`a tinut minte ceea ce i`am spus .. Si m`am trezit intr`un cosciug !



                    - Ce mama naibii ?!
                    - Doamne ! Maiestate ! Cum e posibil ?!
                    - Uite asa bine si usor,chiar n`a citit niciunul intreaga legenda?
                    - Hmm...Nu..
                    - Urat din partea voastra.Foarte rau.
                                 




                                                              [...]

4 comentarii: